دوره آموزشی طراحی سایت بدون کدنویسی

دوره طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

امروزه وب‌سایت‌ها و وب اپلیکیشن‌ها در دنیای کسب‌وکار حرف اول را می‌زنند. به همین دلیل است که اکثر افراد، در هر شغل و زمینه‌کاری که هستند در اولین قدم اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت یا اپلیکیشن می‌کنند.
همچنین با گسترش روز افزون وب‌سایت‌ها، هیچ کسب‌وکار، پایگاه‌فرهنگی و هنری، نهاد سیاسی و فروشگاهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که در زمینه ایجاد وب‌سایت سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به همین دلیل اغراق نیست اگر بگوییم بخش بسیار بزرگی از تجارت‌ها، خرید و فروش‌ها و مطالعات افراد در این زمان در دنیای اینترنت و در فضای وب‌سایت‌های گوناگون انجام می‌گیرد.
دوره طراحی سایت بدون کدنویسی به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل امکانات و هزینه، یک وب‌سایت کامل را راه اندازی کنید که در همان ابتدای کار قابلیت درآمدزایی برای شما داشته باشد.

هدف از برگزاری دوره طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

مهمترین هدف در این دوره شروع سریع راه اندازی یک وبسایت کامل هست، که شما بدون داشتن دانش اولیه در طراحی سایت و با هر مدرک تحصیلی و سطح سوادی حتی بدون هیچ پیش‌ نیازی بتوانید یک وبسایت کامل و بدون نقص راه اندازی کنید.

دوره طراحی سایت بدون کدنویسی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای همه افرادی که به حوزه کسب‌وکار آنلاین علاقه‌مند هستند و یا قصد فعالیت در این حوزه را دارند، مناسب است. به عبارت بهتر مباحث این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که همه علاقه‌مندان به موضوع طراحی سایت بتوانند از این دوره استفاده کنند و مباحث آن را دنبال کنند. این افراد برای شرکت در این دوره نیاز به سطح بالایی از تخصص ندارند و آشنایی اولیه با مفاهیم مربوط به طراحی سایت برای این افراد کافی است.

شاید تصور کنید که ایجاد وبسایت بدون کد‌نویسی امکان‌پذیر نیست ولی سایت‌سازها بسیار زیاد گسترش پیدا کرده‌اند که افراد می‌توانند بدون دانش تخصصی طراحی وب بدون کدنویسی را انجام دهند حتی بسیاری از اشخاص برای وارد شدن به شغل‌های اینترنتی دغدغه بیشماری دارند که یافتن مجموعه متخصص برای ساخت وب‌سایت بدون کد‌نویسی بسیار مهم است تا شما را با این عرصه آشنا نماید و اگر به دنبال آموزش طراحی وب سایت بدون برنامه‌نویسی هستید این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید به آسانی بدون دانش تخصصی وب‌سایت خود را بسازید.

آموزش طراحی وب‌سایت بدون برنامه‌نویسی

امکان طراحی وب‌سایت بدون برنامه‌نویسی نیز وجود دارد که آموزش طراحی وب‌سایت بدون برنامه‌نویسی به شکل مجازی امکان پذیر می‌باشد که شما می‌توانید در مراحل آموزش طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی از طرح‌های موجود استفاده کنید و آنها را تغییر دهید یا شخصی سازی کنید.
فراگیری و آموزش طراحی وب سایت بدون برنامه نویسی یکی از دوست‌داشتنی ترین مهارت‌های حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد که این روزها اشخاص متعددی را به سمت خویش جذب می‌کند، همچنین با توجه به موقعیت اخیر توسعه و گسترش دستیابی و شغل‌های اینترنتی نیاز به ساخت وب سایت بیشتر می‌گردد.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی یکی از پرسرعت‌ترین روش‌ها برای ایجاد سایت می‌باشد که این نوع روش مخصوص اشخاصی است که برای فعال‌سازی یک سایت تمایل ندارند که مخارج متعددی صرف کنند و دوست‌دار این هستند که خودشان سایت‌شان رو پیاده‌سازی نمایند. پس شما هم در حالتی که دوست دارید خودتون فارغ از کدنویسی یک سایت ویژه در کمترین فرصت ممکن فعال‌سازی فرمائید نیاز دارید تا آموزش‌های لازم را فرا گیرید.

یکی مزیت‌های فوق العاده ساخت سایت بدون کدنویسی مستلزم‌ نبودن به فرد خاصی می‌باشد که مدیران تجارت می‌توانند آموزش سیستم‌های گوناگون از جمله طراحی سایت بدون کد نویسی را یاد بگیرند.

آموزش طراحی انواع سایت بدون کدنویسی توسط افراد متخصص انجام می‌شود و این نوع طراحی یکی از آسان ترین شیوه‌های ایجاد سایت است که آموزش طراحی سایت‌های متنوع بدون کدنویسی را می‌توان یکی از آموزش‌های جالب و کاربردی دانست که یادگیری آن بسیار حائز اهمیت است و بیشتر علاقه‌مندان و دوستداران سایت سعی می‌کنند این آموزش‌ها را بیاموزند.

آموزش طراحی وب‌سایت با وردپرس

آموزش طراحی وب سایت با وردپرس بسیار راحت است و هم اکنون وردپرس با قابلیت و امکان فعال‌سازی وب سایت فارغ از نیاز به نرم‌افزار‌نویسی دگرگونی عظیمی در‌این صنعت ایجاد نموده تا اشخاص با یادگیری این مهارت گرانبها وارد این حوزه شوند و در‌این بازار درآمد قابل توجهی داشته باشند.
وردپرس خصوصیت‌های بی‌نظیری دارا است که در هیچ کدام از سیستم‌های دیگر به طور یکجا نیست. مهم ترین مزیت‌های وردپرس این می‌باشد که بهینه‌سازی بالایی دارد و خیلی سریع نصب می‌شود و آموزش طراحی وب سایت با وردپرس سهل و آسان می‌باشد.
شما با آموزش طراحی وب سایت با وردپرس می‌توانید امکانات زیادی را فرابگیرید و برروی سایت خود انجام دهید که حتی وردپرس چندین هزار تا افزونه دارد که در نوع خود بی‌نظیر است بنابراین افراد گرایش بیشتری به آموزش وب سایت با وردپرس نموده اند.

ساخت وب‌سایت بدون کدنویسی

ساخت وبسایت بدون کدنویسی موقعیتی را برای اشخاص ایجاد نموده است که نیازهای افراد را با شایسته‌ترین طرح‌ها مهیا میکند و با گزینش طرح‌ها میتوانید وبسایت خود را بدون کدنویسی بسازید و مهم ترین نکته در به کارگیری از وبسایت بدون کدنویسی سهولت آپلود آن می‌باشد.
ویژگی مثبت دیگر ساخت وبسایت بدون کدنویسی این است که بخش اعظمی از پلاگین‌ها وجود دارد که با بکارگیری آنها این قابلیت را دارید تا وبسایت خویش را به سمتی هدایت کنید که منحصر به فرد باشد تا با برنامه‌های شما همخوانی داشته باشد.

آموزش طراحی قالب سایت بدون کدنویسی

افرادی که علاقه‌مند هستند که قالب سایت را بدون کدنویسی انجام دهند باید حتما آموزش ببینند که حتی با آموزش دیدن طراحی قالب سایت بدون کدنویسی می‌توانند درآمدزایی خوبی داشته باشند و قالب‌های منحصر به فردی برای سایت خود ایجاد نمایند.
طراحی قالب سایت بدون کدنویسی بسیار مهم، حیاتی می‌باشد که لازم است آموزش طراحی قالب را فرابگیرید و طراحی قالب با برنامه‌های خاصی انجام می شود که اشخاص می‌توانند بدون دانش برنامه نویسی این قالب‌ها را ایجاد نمایند.
شما برای تبدیل شدن به یک طراح متخصص در زمینه قالب سایت باید آموزش ببینید که این آموزش طراحی قالب سایت بدون کدنویسی به صورت جامع می‌باشد و بدون محدودیت می‌توانید قالب‌های ویژه‌ای ایجاد نمائید.

دوره مفاهیم و آموزش طراحی قالب‌های متنوع سایت برای افراد از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده است و اگر شما در این صفحه قرار دارید احتمالا علاقه‌مند به شروع آموزش طراحی قالب بدون کدنویسی هستید و اگر هیچ چیز از طراحی قالب نمی‌دانید و می‌خواهید آموزش را شروع کنید و می توانید این آموزش طراحی قالب سایت را تهیه نمائید.

طراحی وب بدون کدنویسی

طراحی وب بدون کد‌‌نویسی به آسان ترین شکل ممکن انجام می‌شود که دغدغه بسیاری از افراد را به خوبی برطرف می‌کند و این نوع طراحی های سایت دارای ظاهر جذابی می‌باشد که حتی این نوع طراحی‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید محصول یا محتوایی را به راحتی در سایت بارگذاری نمائید.
شما مخاطبان بدون اینکه درگیر کدنویسی شوید می‌توانید به آسانی سایت مورد نظر خود را بسازید و طراحی‌ها، سبک‌های گوناگونی برای وب خود در نظر بگیرید که طراحی وب بدون کد نویسی مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار‌گرفته است.
طراحی وب بدون کدنویسی استراتژی‌های خاصی ندارد و کاملا راحت است که با چند کلیک کردن می‌توانید بهترین وب را برای خویش طراحی نمائید حتی بسیاری از هنرجویان برای ارتقا کار خود می‌توانند بدون کدنویسی وب را طراحی نمایند و درآمد خویش را افزایش دهند.

مقدمه و ساخت ایمیل: در اولین بخش این دوره آشنایی با کلیات دوره و مفاهیم آن پرداخته‌شده است. همچنین با فرض اینکه ممکن است برخی از افراد با نحوه ایجاد ایمیل آشنایی ندارند، نحوه ساخت آن توضیح داده می‌شود.

 خرید هاست و دامنه ارزان: در دومین بخش با انواع هاست‌ها و دامنه‌ها آشنا خواهیم شد و با شرکت‌های مختلف ارائه دهنده آنها آشنا میشویم و فرا میگیریم چگونه با هزینه کمتر بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نصب وردپرس و قالب: در این بخش راه‌اندازی و نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور کامل آموزش داده می‌شود. همچنین تغییر تم و قالب وردپرس هم به صورت حرفه‌ای و در قالب پروژه‌های واقعی پرداخته میشود.

گواهی SSL رایگان: در این قسمت با گواهی امنیتی SSL می‌شوید. و راه‌اندازی نسخه رایگان آن در سی‌ پنل و دایرکت ادمین آموزش داده می‌شود.

نصب فروشگاه آنلاین و درگاه پرداخت: در این بخش از دوره طراحی سایت بدون کدنویسی، به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین می‌پردازیم. افزونه‌ی ووکامرس نصب و به طور کامل توضیح داده میشود، همینطور افزونه‌های مربوط به درگاه پرداخت نیز با جزئیات کامل راه‌اندازی می‌شوند، علاوه بر اینها نحوه اتصال کد مالیاتی به درگاه پرداخت نیز آموزش داده می‌شود. در این قسمت از دوره می‌توانید اولین فروش آنلاین خود را تجربه کنید.

راه‌اندازی بسته نصبی آسان: در انتها با استفاده از یک روش جدید اکثر موارد آموزشی گفته‌شده در قسمت‌های قبل را با چند کلیک ساده می‌توانید انجام دهید.

دوره‌های مرتبط
تکمیل شده
آموزش مکالمه زبان انگلیسی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

۶۹
۱,۱۹۰,۰۰۰ ۳۵۹,۷۰۰ تومان
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید